Friday, June 12, 2015

აკაკი წერეთელი ,,ჩემი თავგადასავალი“. ძიძასთან-სოფელ სავანეში


1. გაკვეთილის თემა
აკაკი წერეთელი ,,ჩემი თავგადასავალი“. ძიძასთან-სოფელ სავანეში
2. სწავლების საფეხური და კლასი
 V კლასი
3. ინტეგრირებული საგნები, მასწავლებლების სახელი, გვარი
ქართული ენა და ლიტერატურა. ლამარა მჭედლიშვილი
4. მოსწავლეთა რაოდენობა
 20 მოსწავლე
5. განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროებების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა და პროფილი
 კლასში არ არის განსაკუთრებული მიდგომის საჭიროებების მქონე მოსწავლე
 6. გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
აკაკი წერეთლის ბიოგრაფიისა და  იმდროინდელი ისტორიული ჩვეულების-ძიძაობის- გაცნობა.
7. გაკვეთილის სასწავლო მიზნები (საგნების მიხედვით)
 ა) ტექსტის გააზრება;
ბ)საპრეზენტაციო უნარების განვითარება;
გ) ტექსტის ეპიზოდებად დაყოფა, დასათაურების  უნარ-ჩვევათა სრულყოფა;
დ) შემოქმედებითი მუშაობის წახალისება.
8. ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები
ქართ.V 1,4,6,11.
9. წინასწარი ცოდნა

მოსწავლეებმა იციან მოკლე ბიოგრაფია, შესწავლილი აქვთ ორი ლექსი
10. თანმიმდევრობა
(აქტივობა და დრო)
ა)მოსმენა აკაკი წერეთლის ხმის;                       5 წთ.
ბ)ჩვენება მწერალთა სურათებისა, საიდანაც უნდა ამოიცნონ აკაკი წერეთელი;                                                              1 წთ.
გ) ეკრანზე აკაკი წერეთლის რამდენიმე სურათის ჩვენება;     3 წთ
დ) ფრაგმენტი ფილმიდან ,,აკაკის აკვანი“;                                  8  წთ.
ე) მოთხრობის სათაურის ,,ჩემი თავგადასავალის“ ეკრანზე  ჩვენება და კითხვების დასმა.                                                                            3 წთ.
ვ) ტექსტის წაკითხვა მასწავლებლისა და მოსწავლის მონაცვლეობით (ტექსტის წაკითხვის პარალელურად პორტრეტების ჩვენება);    10 წთ.
ზ) კითხვებზე პასუხი;                                                 3 წთ.       
თ) ჯგუფური მუშაობა.                                              10 წთ.
ი) საშინაო დავალება;                                                 1 წთ.
11. შეფასება
განმსაზღვრელი შეფასება                                             2 წთ
12. საკლასო მენეჯმენტი _
საგანმანათლებლო რესურსები
 კომპიუტერი, პროექტორი, წიგნები, ფოტოები, ელექტრონული პროგრამები, სახელმძღვანელო, ფილმი

შეფასების რუბრიკა

განმსაზღვრელი


კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
საუკეთესო
რამდენად გაიაზრა დავალება
ვერ გაიაზრა
ნაწილობრივ გაიაზრა
კარგად გაიაზრა
ვიზუალური ნაწილი
ვერაფერი წარმოადგინა
სქემა არ იყო სრულყოფილად შესრულებული
წარმოდგენილი სქემა სრულყოფილია
ორიგინალობა
არ იყო ორიგინალური
ნაწილობრივ გამოამჟღავნა ორიგინალურობა
თვალსაჩინო იყო ორიგინალობა
მოსწავლეთა ჩართულობა
მუშაობდა მხოლოდ ლიდერი
მუშაობდა მხოლოდ ნაწილი
ჯგუფის ყველა წევრი  მუშაობდა
მიზნის მიღწევა
ვერ მიაღწია
მინიმალურად არის მიღწეული დასახული მიზანი
მიზანი სრულად არის მიღწეული




No comments:

Post a Comment